POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE

SPLOŠNE DOLOČBE

Namen teh pogojev poslovanja je jasno opredeliti prodajne pogoje nakupa v spletni trgovini Herba Medica. Kot kupec se razume vsaka fizična ali pravna oseba, ki je opravila nakup na spletni strani www.herba-medica.si, ne glede na to ali je šlo za kupca posameznika/potrošnika ali ne.

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Herba Medica upravlja družba Herba Medica d.o.o., Preserska cesta 5, 1235 Radomlje, matična številka: 3277291000, subjekt je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost, ID DDV: SI24503606 (v nadaljevanju: »trgovec«).

Spletna trgovina Herba Medica oziroma trgovec posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku s polnoletnimi osebami.

Za izpolnitev naročila trgovec potrebuje nekatere kupčeve osebne podatke. Vse podatke bo trgovec obdržal v tajnosti, kupec pa se strinja, da lahko podjetje Herba medica d.o.o. le te uporabi za izpolnitev naročila in ostalo, z naročilom povezano in potrebno komunikacijo ter za namene neposrednega trženja. Pogodba o nakupu (račun) bo hranjena na sedežu podjetja in dostop do nje je možen samo kupcu in trgovcu.

Vsebine na spletni strani so v informativne namene in nikakor ne nadomeščajo morebitnega zdravniškega posvetovanja. O uporabnosti naših izdelkov in predlogov svetujemo, da se kupec glede na svoje zdravstveno stanje posvetuje s svojim osebnim zdravnikom.

Ti pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovca, pravice uporabnika oz. kupca ter poslovni odnos med trgovcem in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini Herba Medica.

Nakup, opravljen preko spletne strani www.herba-medica.si, se šteje za nakup, opravljen skladno s pravnim redom Republike Slovenije.

Navedeni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem obisku ali nakupu na spletni strani, in sicer z oddajo naročila na spletni strani www.herba-medica.si. Z uporabo storitev na spletni strani www.herba-medica.si in z neposrednim klikom na okence »Strinjam se s pogoji poslovanja« pred nakupom se kupec zavezuje, da prostovoljno, izrecno ter nedvoumno sprejema te pogoje poslovanja. Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudo kupca skleneta in podpišeta trgovec in kupec.

Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani in se lahko kadarkoli dopolnijo z novimi določili, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob vsakem nakupu. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba na spletni strani www.herba-medica.si ažurira in spreminja. Trgovec si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih izdelkov, ki so navedene na embalaži izdelka, zato trgovec ne odgovarja za morebitne napake v podatkih. Trgovec si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke na spletni strani. V primeru morebitnih estetskih razlik med sliko in dejanskim izdelkom, to ne vpliva na specifikacijo izdelka.

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka vpisa in register, pri katerem je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (elektronska pošta, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen);
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane kupca;
  • informacije o postopku s pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi trgovca za stike s kupci.

CENE IZDELKOV

Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izdelke se lahko izbira in naroča iz seznama izdelkov na spletnih straneh. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog.

Cene so predstavljene kot spletne cene. Vse cene na spletni strani www.herba-medica.si so navedene v evrih (€) in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov, posebej pa so navedeni tudi stroški dostave. Cene so redne in/ali akcijske s popusti. Če gre za akcijske cene, je to jasno označeno. Zaradi narave poslovanja se lahko cene pogosto in hitro spreminjajo, zato si trgovec pridržuje pravico do spremembe cene brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca oziroma so veljavne cene tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem trgovca. Cene izdelkov na naši spletni strani so na voljo do odprodaje zalog. Pridržujemo si možnost napak pri cenah izdelkov oz. tehničnih specifikacijah. Vse fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Spletna cena je cena, ki velja na spletu. Spletne cene v trgovčevi spletni trgovini se lahko razlikujejo od cene v ponudnikovi maloprodajni mreži (fizične trgovine).

KUPOPRODAJNA POGODBA

Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem je sklenjena vsakokrat v trenutku, ko trgovec potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. 

NAČINI PLAČILA

V spletni trgovini www.herba-medica.si je mogoče plačilo na naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (pri posameznih naročilih si trgovec pridružuje pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun družbe Herba Medica d.o.o. po ponudbi/predračunu),
  • z nakazilom na račun Herba Medica d.o.o. po predračunu (trgovec pošlje predračun na elektronski naslov kupca in po prejemu plačila po predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave),
  • s kreditnimi karticami (Visa, Mastercard).

POSTOPEK NAKUPA

Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Kupec lahko naročilo brez posledic tudi prekliče. Če kupec naročilo prekliče po odpremi izdelka s strani trgovca lahko naročilo zavrne tudi na način, da izdelka ne prevzame po klasičnem povzetju.

Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko.

Izdelek odpremljen

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi za odpremo. V elektronskem sporočilu, trgovec pouči kupca tudi o možnosti vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

IZDAJA RAČUNA

Trgovec ob dostavi naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun za nakupljene izdelke ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena, DDV in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov trgovec ne upošteva.

Splošni pogoji

 DOSTAVA BLAGA

Trgovec naročila obdela še isti dan, pošlje pa še isti ali naslednji delovni dan. Če naročenega blaga ni na zalogi, trgovec kupca o tem obvesti in se z njim dogovori o predvidenem dobavnem roku. Če naročila ni mogoče realizirati pod navedenimi pogoji, si spletna trgovina www.herba-medica.si pridržuje pravico, da zavrne naročilo kupca.

Trgovec blago pošlje kupcu preko GLS dostavne službe. Pri vseh načinih plačila je cena pošiljanja 2,99 €, razen izrednih situacijah, ki imajo jasno navedeno drugačno ceno poštnine. Strošek dostave se prišteje k strošku naročila, kar je razvidno pred potrditvijo naročila.

V primeru uporabe posebnih promocijskih kod ali spletnega kupona je končni znesek za plačilo lahko nižji. Znesek, ki se upošteva pri izračunu cene dostave je znesek po upoštevanju vseh popustov, promocijskih kod in kuponov. 

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga trgovcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema izdelkov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov trgovca: herbamedica@siol.net ali na telefonsko številko: +386 1 562 06 03.

V primeru odstopa od pogodbe in predhodnem pisnem sporočilu o odstopu od pogodbe, mora kupec prejeti izdelek s kopijo računa dostaviti ali odposlati v roku 14 dni (od pisnega obvestila o odstopu od pogodbe) na sedež podjetja: Herba Medica d.o.o.,  Preserska cesta 5, SI-1235 Radomlje. Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil izdelek, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec mora izdelek vrniti trgovcu nerabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini in originalni embalaži, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

Paketni izdelki morajo biti vrnjeni po pošti kot paketna pošiljka ali pisemska pošiljka. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Odstop od pogodbe ni mogoč, če je bil izdelek uporabljen ali brez originalnih etiket ali je bil poškodovan pri nepravilni uporabi, razen če se obravnava kot reklamacija in je bil izdelek v takem stanju že pred prejemom.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s stran trgovca) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Trgovec vrne prejeta plačila na transakcijski račun kupca, če je kupec trgovcu v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in temi Pogoji poslovanja sporočil, da odstopa od pogodbe in je prejeto blago vrnil v zgoraj določenem roku.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali kupon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le vplačani znesek.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila ZVPot.

Če je zaradi napake prišlo do neupravičenih stroškov, se trgovec zavezuje, da bo te skušal poravnati najkasneje v 14-ih dneh od argumentiranega obvestila o napaki.

Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno in ustrezno zapakira za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.

Trgovec lahko zadrži vračilo kupnine, dokler ne prejme vrnjenega izdelka, ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je izdelek poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

STVARNE NAPAKE

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti trgovca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in trgovcu omogočiti, da stvar pregleda.

Trgovec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil trgovca o napaki, ima pravico od trgovca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Napaka je stvarna, ko:

  • blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je trgovec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Kupec mora trgovca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in trgovcu hkrati omogočiti pregled izdelka. Kupec o napaki na izdelku obvesti trgovca na herbamedica@siol.net ali na telefonsko številko: +386 1 562 06 03.

Če napaka ni sporna, trgovec kupcu zamenja izdelek ali vrne kupnino najkasneje v 14 dneh od prejema reklamacije. Če se trgovec ne strinja s stvarno napako, mora trgovec v enakem roku podati pisen ugovor.

Trgovec bo zagotovil, da bodo vsi izdelki z napako zamenjani oziroma bo kupcu povrnjena kupnina.

Trgovec pa si pridružuje pravico zavrniti reklamacijo, če:

  • je vrnjeni izdelek poškodovan s strani kupca,
  • vrnjeni izdelek ni v originalni embalaži,
  • trgovec ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila ZVPot.

VARNOST

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Zaradi zaščite pred zlorabami plačilnih in kreditnih kartic trgovec lahko preverja informacije, povezane z naročilom kupca.

Trgovec prejme podatke, ki se nanašajo na naročilo kupca. V primeru, da kupec ne posreduje zahtevanih podatkov, lahko to ovira izvedbo njegovega naročila. V primeru, da se plačilo ne izvede zaradi zlorabe kreditne kartice, bo to dokumentirano. Vsakršna sumljiva ali neobičajna raba kreditnih kartic bo sporočena pristojnim organom.

KOMUNIKACIJA

Trgovec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila trgovca bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Herba Medica d.o.o. bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo trgovec izrecno spoštoval.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Herba Medica d.o.o. spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje k obdelavi in varovanju vseh osebnih podatkov kupca v skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov, predvsem tudi z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016.

Trgovec neposredno zbira informacije, ki jih kupci navedejo ob naročilu. Trgovec teh informacij ne razkriva tretjim osebam oz. jih bo razkril tretjim osebam zgolj ob izpolnjenih predpisanih pogojih.

Spletne strani za naročilo izdelkov ter prenosi so zaščiteni in ustrezno tehnično oz. elektronsko varovani.

Trgovec se obvezuje, da bo sprejel vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov za plačilo pri naročilu kupca. Trgovec ne odgovarja za morebitne krajo podatkov, razen v primeru malomarnosti trgovca.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega informacijskega sistema oz. elektronske naprave.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti, ki je sestavni del teh Pogojev poslovanja. Kupec s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

 Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Podjetje Herba Medica d.o.o. ne more v vsakem trenutku zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bo trgovec sprejel resno in takoj popravil objavljene informacije. Podjetje Herba Medica d.o.o. ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine. Podjetje Herba Medica d.o.o. si pridržuje pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, uporabnik ali kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

SPREMEMBE POGOJEV POSLOVANJA

Trgovec lahko te pogoje poslovanja tudi spremeni, o čemer bo svoje uporabnike oziroma kupce seznanil na primeren način, kamor šteje predvsem obveščanje prek spletne strani www.herba-medica.si.

Spremembe in dopolnitve pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave.

PRITOŽBE IN SPORI

Trgovec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova herbamedica@siol.net, na telefonsko številko +386 1 562 06 03 ali pisno po pošti na naslov Herba Medica d.o.o., Preserska cesta 5, SI-1235 Radomlje.  Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Trgovec se zavezuje, da bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Trgovec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si trgovec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov pa je pristojno sodišče po sedežu trgovca, torej stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z veljavnim zakonom na področju varstva potrošnikov Herba Medica d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trgovec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Radomlje, 3. 6. 2019